Proiect de construire a unui POD + CENTURĂ la Vernești

Veste bună pentru șoferii din Buzău furnizată de deputatul PSD Romeo Lungu.

Așteptarea trecerii trenului – înainte de bariera de la Vernești – va deveni istorie în câțiva ani.

S-a întocmit un plan de realizare a unei centuri de ocolire a localității Vernești, cu pod peste calea ferată și DN10.

După întâlnirea cu reprezentantul CNAIR, Romeo Lungu a prezentat și o hartă a viitorului proiect:

Șoseaua de Centură va porni de la Brădeanca, va trece peste DN10 și calea ferată Nehoiașu, va ocoli localitatea și va intersecta din nou DN10 într-un rond dincolo de intersecția actuală cu barieră cu calea ferată.

Romeo Lungu: „Proiectul ar putea fi finanțat din Programul Transport  (PT 2021-2027) sau Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – componentele de siguranță rutieră și eliminare de treceri la nivel cu calea ferată”

Citește și:

loading...

6 comentarii la „Proiect de construire a unui POD + CENTURĂ la Vernești

  • Pai daca e ocolitoare, sa nu mai faca intersectiile alea catre comuna, ca practic se va muta tot traficul pe acolo, si aia din comuna tot pe centura o vor lua.

    Răspunde
  • De ce nunse face direct din centura, in zona Ursus ? Astfel se degreveaza Transilvaniei toata si cei ce merg spre Brasov pe dn10 ies direct din centura la iesire Vernesti, este doar camp, foarte simplu, mainieftin ca viaduct

    Răspunde
  • Trebuie interzisă circulația mașinilor mari prin localitate, după, că altfel, pentru 1.5 km în minus, tot pe de-a dreptul o vor lua toți, dacă nu văd tren spre barieră.
    Bună era și treaba cu pârnaia de la Cislău, poate când o ajunge Marcel al nostru pm acuma-n mai. Sau ne uită și Domnia Sa precum Neli, care la cât a luat din județul acesta, ar fi trebuit să dea și ea ceva în loc

    Răspunde
  • Vai ce veste minunată, data chiar de dnul.Lungu,nepotul lui Ion Vasile,finul lui Boscodeala,protejatul lui Ciolacu și fost cafegiu la P.S.D.Era cea mai grava problema a județului,bariera de la Vernesti.Acum că se rezolva vor veni și medicii de care e nevoie,marile firme care lipsesc,și se vor întoarce și buzoienii din occident.

    Răspunde
    • @Anonim – ai dreptate – de fapt ar trebui plecat din E85 prin vestul caii ferate pana in zona de nord vernesti

      cred ca mai prioritar ar fi sa prelungeasca centura nord – dedeman -> dn 10 pentru a elimina camioanele din zona orasului Buzau

      Răspunde
  • E foarte buna ideea dar pana atunci nu ar vrea cei care au un cuvant de spus in problema sa oblige CFR sa monteze BARIERE la trecerile de la Corlatesti (Prahova – centura Ploiestiului) si Magura (Buzau – intersectia CFR504 cu DJ203F) ? Pe astea le stiu eu, sigur sunt mult mai multe astfel de treceri unde e nevoie de bariere.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.