Vezi aici cât costă biletul de o zi

Perioadă cu multe noutăți la Trans Bus.

După autobuzele electrice și anunțul că valabilitatea unui bilet a fost extinsă la 60 de minute (detalii AICI), Trans Bus mai are o noutate importantă.


De câteva zile a fost introdus și la Buzău, precum în marile orașe, biletul de o zi.

Acesta costă 8 lei în zona 1 (mun. Buzău):


Asta înseamnă (la un preț al călătoriei de 3 lei) că biletul de o zi e mai convenabil pentru cineva care face de la trei călătorii în plus.

Cel mai convenabil rămâne tot abonamentul = 95 de lei/zona 1. Asta înseamnă o plată de doar 3,1 lei/zi în condițiile în care posesorul poate face câte călătorii dorește.

Citește și:

loading...

12 comentarii la „Vezi aici cât costă biletul de o zi

  • Dacă în stația Acr ar funcționa alcel tonomat de bilete ar fi bine. Ieri nu funcționa.

    Răspunde
  • Ce-au lansat, ce n-au lansat, realitatea ca majoritatea din ele merg goale. Pana mergi pana la statie, pana astepti, pana mergi de la statie pana unde ai nevoie, mai degraba mergi cu masina sau pe jos.

    Răspunde
      • Da-ti ochelarii de pesede jos, poate nu-s calibrati bine. Sunt pline de 2 ori pe zi, la ore de varf, in rest, 3 sferturi din timp, merg goale.

        Răspunde
        • De aici si un mare dezavantaj al autobuzelor. Se pliaza greu pe cerere. La orele cand merg goale, nu poti modula in niciun fel incat sa fie bine. Daca le pui foarte rare, sa fie pline, nu le va astepta nimeni o ora sau o ora jumate. Daca le pui dese, merg goale. E o situatie fara iesire. Merg puse microbuze, dar tot in paguba mergi, ca trebuie sa platesti un sofer ca sa duca 4-5 oameni, ca la taxi. Transportul in comun se preteaza la orase cu peste 500k locuitori si cu densitati foarte mari ale populatiei, ca sa nu mearga in pierdere. La orase de 100k, cel mai bine este sa imbunatatesti circulatia masinilor. Benzi de incadrare noi, pasaje etc, adica inversul a ce se face la noi.

          Răspunde
          • Trans bus numai paguba face. Profit ioc. Trăiește din subvenții.

            Răspunde
          • Viitorul asa cum este vazut de absolut toate tarile civilizate, implica utilizarea cat mai redusa a mijloacelor de transport private si mutarea catre mijloace de transport public nepoluant, iar noi ar trebui sa inotam contra curentului. Ce se intampla cu cei care nu au masini? Ce se intampla cu cei care au dar nu vor sa se fataie prin oras cu masina? Dumnezeu cu mila, nu-i asa? Eu am masina personala si o folosesc mult mai mult decat ar fi normal. Este gresit? Da, clar! Mai este putin si atunci cand transportul public va fi pus la punct, o sa schimb tabara, pentru ca o sa fie mai bine atat din punct de vedere al aerului respirat, cat mai ales al costurilor. 8 lei pentru o zi = aproximativ 1 litru de motorina. Concluzia este simpla pentru cine alege sa o vada.

            Răspunde
            • Viitorul acela invocat de matale, este văzut de niste diverși politicieni din tarile acelea civilizate, ăia cu eco, bio, trio, frigu’ foamea, lgbt, etc.

              Daca ipocrizia nu ar fi atât de grasa pe-aici, ați recunoaște, în frunte cu tovarășul redactor, faptul că oricare tara civilizata are mai multe mașini pe cap de locuitor decât Romania și parcurg zilnic mai multi km decât romanul.
              Pur și simplu e un aspect direct proportional cu nivelul de prosperitate personala. Oricine își permite să dețină autoturism, pe planeta asta, o face, oricine nu deține, încă nu o poate face, nu că nu și-ar dori și, imediat ce va putea s-o facă, își va lua autoturism și îl va folosi pe cât de mult își permite.

              Oricare neamț proprietar de javra, după ce vine de la serviciu, urca javra in masina, o duce undeva pe la periferia orașului, o plimba, etc, o juma de ora apoi o urca înapoi în mașină și-o duce acasă.
              Daca buzoianul ar recurge la această „aroganță”, probabil ar fi blasfemia secolului pentru administrația Buzăului.

              Răspunde
              • Nu mai e adevărat ce spuneți. În orașele civilizate din vestul Europei sunt mai mulți posesori de biciclete și utilizatori ai transportului în comun decât șoferi. Prin centrul Strasbourgului treceau zece biciclisti si doua masini. Iar tramvaiul era plin. În interiorul orașelor traficul auto se restrânge și devine de prost gust. Deja cel care vine cu mașina la serviciu, în minoritate, e privit urât de ceilalți, majoritatea.

                Răspunde
                • Ești hazliu !

                  Ce relevanta are faptul că sunt mai multe biciclete pe cap de locuitor decât autoturisme ?!
                  Ca și cum s-ar exclude una pe alta, daca are bicicleta, înseamnă că nu mai circula cu autoturismul ?

                  Ca sa vezi și să te minunezi nu alta, până și olandezul are mai multe autoturisme pe cap de locuitor decât romanul și parcurge mai multi km pe zi decât romanul (zic statisticile, nu eu), deși Olanda are niște condiții foarte specifice care faultează circulația cu autoturismul iar olandezii intr-un oarecare procent lucrează de acasă.

                  Nu, occidentalul are și autoturism și bicicleta și barca cu motor și multe altele fiindcă si le permite, in plus, are și ce să facă cu toate astea, inclusiv cu cu bicicleta aceea și nu mă refer la faptul ca are piste de biciclete pe fiecare străduță din orice localitate ci mai ales pentru că are inifinte posibilități pentru acea bicicleta mai ales în afara localităților, că pe ei nu-i mănâncă ursul daca intra in prima pădure.

                  Cât privește ultimele fraze, cu ce devine traficul auto și cum este el privit, păstrează dumele astea pentru votantul PSD, ăla încurajat de tovarășul primar sa cultive ceapa in spatele blocului, nu-i povesti ce se-ntampla in occident unuia care trăiește în acel occident de 18 ani și jumătate.

                  Răspunde
                  • Parcurge mai mulți km cu autoturismul, în medie, cel din rural, nu din orașele mai mari. În orașele mari din vest se merge deja mai puțin cu masina decât în Buzău.
                    Dvs și alții se pot împotrivi, dar mersul lumii civilizate nu se va împiedica de dvs.

                    Răspunde
                  • Au mult mai multe masini pe cap de locuitor. Au tot ceea ce spuneti dumneavoastra si inca mai mult. Insa, le folosesc in afara orasului. Aia nu merg la munca de la Kaufland Unirii la Kaufland Frasinet, ci din punctul A in punctul B care inseamna cateva sute de kilometri pe autostrada, de cele mai multe ori. Zonele lor industriale nu sunt in mijlocul orasului si la periferie si chiar mai departe. Magazinele gen Carrefour sunt la margine in general si se ajunge la ele prin inele exterioare ale oraselor. In mijlocul Barcelonei si in Valencia, eu am vazut vara trecuta, intr-o zi, mai putine masini circuland, decat in dimineata asta pe pod la dragaica. Spuneti ca ati trait, sau traiti de foarte multi ani in strainatate. Nu se vede! Aveti atata dispret, doar pentru ca nu va place un partid. Nici mie nu-mi place PSD, si niciun alt partid, dar voi alege ceea ce este mai bine, pe cel care va actiona catre un viitor mai bun. Inteleg critica, dar haideti sa fim corecti. Cu siguranta se justifica utilizarea masinii si nu va inceta omul sa o foloseasca, indiferent cate piedici i se vor pune. Dar, daca am fi un pic mai civilizati, am putea sa vedem si alternativa cand este posibila. Sansele la noi, din punctul meu de vedere, sunt extrem de mici, deoarece vad zilnic buzoieni pe care ii doare fix in dos de ceilalti participanti la trafic sau chiar de oamenii din jur. Actiunile lor sunt doar pentru ei, fara cea mai mica urma de respect pentru ceilalti. Ati vazut ca in afara, cand intri pe autostrada, aia iti fac loc automat, ca si cum ar fi o obligatie, nu o curtoazie? La noi te lasa careva??? Sunt atat de multi, incat am ajuns sa-mi doresc sa vina un regim comunist care sa-i „civilizeze” cu forta.

                    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.