„Numărul beneficiarilor va crește cu 17%”

Consilierii locali au votat în unanimitate propunerea primarului C-tin Toma de majorare a plafonului de la care pensionarii din mun. Buzău beneficiază de facilități și gratuități la transportul în comun.


Astfel, de la 1 aprilie, plafonul a fost crescut de la 3.500 la 4.000 de lei.

Ridicarea plafonului înseamnă, din calculele Primăriei Buzău, „că numărul beneficiarilor va crește cu 17%”.

Gratuitate: 20 de călătorii pe lună în valoare de 60 de lei

REDUCERE: de 60 de lei la achiziționarea unui abonament în valoare de 95 de lei, abonament valabil non-stop pe toate traseele municipale

Contravaloarea tuturor gratuităților și facilităților acordate de Primăria Buzău pensionarilor și elevilor trebuie plătită lunar de Primăria Buzău ca subvenție către Trans Bus.

loading...

17 comentarii la „„Numărul beneficiarilor va crește cu 17%”

  • Super tare.normal ca trebuie subvenție pt ca Transbus sa poată sa.si facă traseele

    Răspunde
  • Care este paritatea veniturilor bilete vandute/subventie? Aceasta societate, potrivit oricarui concept economic capitalist, este o himera, o entitate ilogică. Nu produci cat consumi, in mod evident natural, dispari.
    De acord, se ofera un serviciu public, cu mentiunea ca nu se ofera însă nicio sansa concurentei private. Ba, din contra, s-a instaurat monopol. Iar asta asta înseamnă lipsa motivației pentru progres.
    Știti de ce este aglomerat orasul? Pentru ca aceasta societate, are nu are clienti, produce sau nu venituri vanzand bilete sau plimband persoane subventionate, va exista si ocupa 100% spatiu in traficul local, prin acele benzi unice sau fizic, prin laudatele zeci de autobuze second.
    Care privat isi tine in functie, aiurea, masinile, daca nu produce bani reali cu ele? E o intrebare pe care o adresez cu gandul la trecutul antreprenorial al priarului care e un motiv de lauda pentru dumnealui.

    Răspunde
    • Răspunsul la întrebarea ta are legătură directă cu percepția / mentalitatea fiecăruia. În ceea ce mă privește transportul ( ca și alte servicii , care nu fac scopul acestei discuții) în interiorul unui oraș este un serviciu public care trebuie să fie subvenționat de către toți prin taxe / impozite. De ce ? Pentru ca suntem în sec XXI , avem o responsabilitate socială față de semenii noștri cu care împărțim același spațiu de viață , pentru ca se poate « forta » scoaterea automobilelor din zona urbana prin oferirea unei alternative, reducând impactul asupra celorlalți , În final telul meu este să trăiesc într-o comunitate diferită de ceva gen America de Sud / Asia de Sud -Est în care este darwinismul social . Pentru ca asta naște monștri .

      Răspunde
      • O găselniță a actualului consiliu care va fi desființată peste ani de controalele UE și pt care tot buzoieni o vor plăti sub o formă sau alta. Nimic nou /viabil, totul e sa cheltuim bani fara a avea un folos

        Răspunde
    • Transportul public in capitalism și socialism e subvenționat de stat! De la București la New York și de la Beijing la Cape Town! In țările bananiere precum India, Bangladesh, etc, etc se merge cu maxi-taxi câte 1000 de babuini unul peste altul, calare pe cal, vaca și măgar! România , țara UE face ca ceilalți! E adevărat ca sunt unii “ buzoieni foști patroni” care ar vrea sa ne întoarcem in “ Bangladesh” ! Dar spre dezamăgirea lor nu se poate! Ei nu pricep ca “capitalismul” nu înseamnă anarhie și șmecherie ! La munca tovarăși!

      Răspunde
  • Doamne, v ați gândit câți cetățeni care muncesc nu au banii ăștia din salariu, poate au și copii și nu au gratuitate? De ce faceți asta? Pentru voturi , e clar!!! Nu gândiți corect! Tara asta se duce de râpă cu atâtea favorurj și mai ales cu asistații sociali…

    Răspunde
    • Tu realizezi ca pensionarii nu s-au nascut pensionari si ca au devenit pensionari dupa ce au trecut prin viata unde au intampinat aceleasi greutati ca si tine, cum ar fi faptul ca trebuia in tinerete cand era in campul muncii sa isi plateasca bilet de autobuz?

      Răspunde
    • Pensionarii de azi sunt muncitorii de ieri, care ce sa vezi si-au platit bilet de autobuz in tinerete, ba chiar mai mult decat tine, ca pe vremea aia toata lumea cumpara bilet si il taxa, nu ca acum cand se taxeaza bilet doar cand se vede controlul in statie sau se da pe grupul de WhatsApp #6Econtrol.
      Mai asteapta niste ani si vei fi si tu binecuvantat a fi pensionar cu 20 calatorii gratis pe luna, ca vad ca esti tare nerabdator sa te doboare batranetea doar ca sa capeti 10 bilete de autobuz… imi e mila de tine.

      Răspunde
    • As vrea sa vad și eu logica măriri pragului de subvenție la transport…Logic și corect ar trebui sa se de-a subvenție la toți care au un venit net până la 4000 lei! Aștept un răspuns de la capetele iluminate ale administrației locale!

      Răspunde
  • Asta e ofensa adusă celor care muncesc pe un salariu sub 4.000 lei.
    Ei chiar sunt nevoiți să circule zilnic cu Transbus.
    Angajații nu plătesc aceleași taxe cu pensionarii?

    Răspunde
    • Dar in trecut cand pensionarii de azi erau angajati si plateau bilete sa se duca la munca cum era?
      Astia tineri si frustrati au impresia ca planeta si omenirea a inceput odata cu nasterea lor, atat de limitati sunt.

      Răspunde
  • Pomana de azi e votul de maine!
    Ce slogan tare pentru orice candidat la orice primarie!

    Răspunde
  • Cel mai bine transport gratuit pentru toți, subvenție 100%, și atunci s-ar elimina discriminarea între angajați și pensionari. Și așa cei cu venituri mai mari nu circula cu autobuzul ci cu mașina personală fie ei angajați sau pensionari. Corect?

    Răspunde
  • Si oamenii care muncesc pe branci pentru 3000 lei/luna sa tina transbusul, platesc bilet sa ajunga la munca. Si poate au si 1-2 copii de crescut. Bravo, Toma, bravo pesede.

    Răspunde
  • … pomană electorală aprobată în CLM !…totul legal !….

    Răspunde
  • Stau si ma mir de rautatea cetatenilor care respira aerul din orasul asta. Este incredibil cat de adevarata este zicala cu „capra vecinului”. Mai oameni buni, chiar sunteti atat de dusi cu capul? Atata dusmanie ca beneficiaza niste batrani de cateva bilete gratuite? Batranii aia au muncit o viata intreaga, iar acum nu mai pot munci. Noi avem inca aceasta posibilitate. Pentru ei acei bani sunt cap de linie, iar acei bani, multi sau putini, se duc in cantitati impresionante pe medicamente si doctori, pentru ca au muncit la viata lor, nu ce facem noi acum. Pai aveau ei conditiile noastre de munca? Tatal meu a muncit la sarma in conditii extreme. Are mainile arse si topite de la acidul din baile pe unde era tratata sarma. Iar temperaturile din hala, erau insuportabile pentru generatia asta. Aia munceau, asta-i clar! iar acum veniti voi ca vreti bilete moca! Daca nu castigati destul, cine va opreste sa plecati la capsuni? Te intinzi cat ti-e plapuma. Esti tanar, te duci cu bicicleta, pe jos, sau iti cumperi o trotineta ca se gasesc pe toate drumurile. Cand va mai aud ca tineti voi transbus-ul, ma ia plansul, ca de ras m-am saturat. Pai cati bani platiti voi la impozit? Cat? Un rahat in ploaie pentru nivelul unui oras care se vrea civilizat! Credeti voi ca din taxele de la salarii (ca de aia le aveti mici) subventioneaza Toma transbus-ul? Pai atunci va meritati salariul ala mic care nu va permite sa cumparati un abonament! Se circula greu pe Unirii? Se pare ca romanii au memorie scurta, dar nu stiu de ce ma mai mir. acum sunt santiere si de aceea este aglomerat. Inainte era la fel de aglomerat cand ploua sau cand erau sarbatori. Asteptati sa se finalizeze investitiile si apoi va dati cu parerea. Eu circul zilnic pe Unirii si mi se pare mai rapid ca niciodata. Da, stau 5 -10 minute la coada la pod la dragaica, dar este logic de ce se intampla. Oriunde in lumea asta se aglomereaza traficul cand sunt lucrari. Este un angrenaj in care o roata nu functioneaza.
    ar trebui sa-i multumiti acestui om pentru ca si-a dat interesul, nu sa-l balacariti fara temei. Era bine inainte cand nu se facea nimic si eram ca-n vestul salbatic si orasul asta arata exact ca si comuna Pogoanele (oras, imi cer scuze), cand mergeam ca sardinele in acele maxi taxi, care erau reparate cu banda izolatoare si nu vedeau piesa noua decat cand se intalneau la fier vechi, unde nici tabla nu mai aveau pe ele, exact ca intr-o tara saraca din Africa.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.